Jag är så glad!

Två härligt soliga veckor på landet och hemma väntade det här fantastiska paketet:-DGG allt

Temat den här omgången var ”vatten” men det här paketet andas mer RETRO. Och inte mig emot!
Sytt: en söt sommarkjol till mig:-)
Tyg: ett snyggt påslakan
Sybehör: coola handtag (handtaget på min ”dagiskasse” är bara trådar, jag har länge planerat en ny väska och nu kan jag inte misslyckas), ”spets” (spontant tänker jag underbara ärmslut!) och MASSOR av sickssackband som jag kan frossa i
GGbokMönster: stans coolaste retromönsterbok med HERR-kläder! Min G&G-vän skriver att hon kommer att hålla utkik efter blommiga herrskjortor i bloggen. Hmm, får se vad jag kan göra. Och sicksackbanden var inte det enda vattenrelaterade i paketet, kolla bara vad jag hittade…
Och till sist, det rinniga: Gotlandsdressing: senap och vitlök.

GG bok GGkjol

Tack hemliga vän för ett verkligt toppenpaket!!!!!!!!!

Testar en bloggfunktion på kul,svara gärna! Chansa vilt, du vinner inget men förlorar inte heller;-)

Det här inlägget postades i byten & hemlis. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Jag är så glad!

  1. Kaja skriver:

    Pose bor på Gotland!

  2. lina skriver:

    Vilka fina saker!

    Jo, detta med smycken är skoj!!! Det kommer bilder när vi hunnit göra fler, just nu har vi så mycket ideér men inte alls lika mycket tid…

  3. florin skriver:

    Äsch, det var ju jag som skrev men jag kollade inte vilken bloggadress som var inskriven….

  4. Anna skriver:

    Underbara saker!

  5. solig skriver:

    Vilket underbart paket! Den boken skulle jag vilja ha!!!

  6. Lycke skriver:

    Tack för din goa kommentar hos mig! Vilken mysig blogg du har…hit in kommer jag att kika fler ggr absolut!
    Läckert paket du fick också, förstår absolut att du blev glad!!! Önskar jag var duktig på att sy…har så länge tänkt börja på ett lapptäcke, men tusen andra projekt kommer ivägen, hihi…

    Kram Lycke

  7. Sanna skriver:

    Vilken underbart inspirerande blogg du har! Såååå fina kläder, önskar jag kunde sy åtminstone hälften så fint! =)
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kraaaam
    Sanna

  8. Sara skriver:

    Hej!
    Ville bara säga att jag verkligen gillar din blogg och det du syr, särskilt dina fina kragklänningar. De är som tagna ur en dröm!

    Har länkat till din sida på min bloggs inspirationslista. Hoppas det är ok?

    / Sara

  9. malinjohanna skriver:

    En sån cool bok! Ser fram emot att få se vad den ger upphov till…

  10. Åh jag vet, han var min stora idol som barn, jag tejpade mina fingrar som han gjorde, hade en silvrig handske, rummet var tapetserat med hans bilder & jag övade moonwalk i mitt rum, han var något alldeles alldeles extra! Tidlös & fantastisk & jag känner en oerhörd sorg,större sorg än jag nånsin kunnat tro.

  11. Johanna skriver:

    Hejsan, tack:)

    Nu när jag tittat in så fick jag ju också se ditt senaste alster. Jag har missat så mycket under mina datorlösa dagar. Kändes som år:) Ser superskön ut, och snygg dessutom. Ses, höres! Sov gott!

Kommentera

