Fast soffan fick inte plats i bilen

 

 

loppistyg

Efter några dagar i Ångermanland inser jag varför loppis i Stockholm inte är samma sak som loppis på mindre orter.

Fyllde en hel flyttkartong med tyger och blommiga kastruller på en loppis. Damen tittade knappt i lådan och sa ”vad säger du om 125 kr?”. Eh.. okej! Fast hon fick 200 för att jag inte skulle känna mig alltför snål.

Egentligen är jag inte någon större visa-fynd-på-bloggen-anhängare.
Men jag kan inte låta bli.

Det här inlägget postades i Tyg och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Fast soffan fick inte plats i bilen

  1. Anna skriver:

    Åh så mycket fint!! Vilka fynd!

  2. Heimlaga skriver:

    Oj,oj vilka fynd! Och tygerna ser ut att vara så fräscha i färgerna också!

  3. Johanna G skriver:

    Jag bor i ångermanland men hittar inte sådana fina grejor, vilket loppis har du varit på???

  4. Kaja skriver:

    Visste man att man kunde hitta så mycket fint i Ångermanland, så skulle ju resan fram och tillbaka ha varit betald med sådana fynd!

    Grattis!

  5. Sara skriver:

    Men tack för att du gjorde undantag och visade upp dina underbara fynd!!

  6. josefinaste skriver:

    Jätteroliga fynd! Och jo, det är en helt annan sak att gå på loppis utanför sthlm. Vet inte om det gäller norrland eller hela sverige däremot.

  7. aleisa skriver:

    gratulerar för en jättebra fynd, harliga tyg, och kastruller álskar jag med!!!!!!!!!!

  8. MissKatka skriver:

    Shit pommfritt det var inte illa

  9. rino skriver:

    johanna g: lions loppis i krokarna av nyland (lörd-sönd) och erikshjälpen i kramfors gillade jag! mycket och billigt:-)

  10. Erika skriver:

    Vilken lycka med sådana loppisfynd. Du syr helt underbara kläder!

  11. Y skriver:

    fina loppisfynd på fina bilder är hur kul som helst att titta på! grattis till fynden!!

  12. kaoz skriver:

    Oi så mange herligheter!!Grattis:D

  13. kattching skriver:

    oooooh grattis till fynden! härliga tyger ser det ut å vara! 🙂

Kommentera

