Omgjort

irenekjol

Köpte en fladdrig topp av en granne på gårdsloppisen. Lite för fladdrig tyckte jag sen när jag provade.
Den passar mycket bättre som kjol!

Först sparade jag midjeresåren som en kul grej. Men den drog upp sig så att man fick en läcker bubbla runt magen. Resårkanalen däremot blir en kul detalj.
Testade också som tubtopp men föredrar kjolen.

 

Mycket bild för lite sytt idag:-)

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Omgjort

  1. Emilia skriver:

    Smart och snyggt!

  2. Millan skriver:

    Så snygg kjolen blev!

  3. Karin skriver:

    Härligt mönster på tyget! Omsytt är alltid trevligt.

  4. Hanna skriver:

    TACK så mycket för att du deltog i min tävling om en kjol som jag sytt! Skulle du vilja se fler sådana tävlingar i min blogg? 🙂 Hade varit kul om du svarade 😀 😀

  5. Mathilda skriver:

    Doredo är skit kul, särskilt när man har något hemma som inte passar elr något liknande.
    sparar både pengar och på miljön!
    perfekt!

Kommentera

