”Dagens outfit”

rosa myrorFörlåt. Jag vet. Dagens outfit är inte blogg-bästa. Dessutom är jag för gammal.
Men jag ville visa nåt fast jag inte sytt det.
Sprang på den här sötrosa saken på myrorna idag och föll pladask.
Sprang hem och bytte om direkt.

pastellsommar

Och häromdan. Egentligen skulle jag Vägra-Jeans hela sommaren. Men det blåste kallt och jag gjorde ett undantag. Kompenserade med löjligt glada färger. Tunikan har snipkrage och är även den second hand.

Massor är sytt och ska bloggas om. Snarast.
Jag lovar.

Det här inlägget postades i Inspiration och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till ”Dagens outfit”

  1. Anna skriver:

    Den satt toppen på! Förstår att du föll för den!!

  2. aleisa skriver:

    oj, oj, vad glad man blir när storsta idolen skriver till oss. du är riktig snäll, och underbar, inte bara inspirera utan att lära och tipsa andra till och med. tusan tack för besök! Listan har bara jag kopierat av en annan syblogare, men kommer inte ihåg vem vad den, hon hade till och med sorterat de i alfabetic order, helt otroligt!!!!!

  3. Boman skriver:

    För gammal? Blir man väl aldrig för vackra kläder!

Kommentera

