Mer kragar!

gröngul krag2

Fast i sanningens namn så är det här en av de första kragklänningarna jag gjorde. Den har legat ofärdig så länge helt enkelt eftersom jag gjorde fel. Lösningen blev att fästa knappen och kragen, den är alltså inte knäppbar som de andra.

Men här är den nu.

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Mer kragar!

  1. Hello skriver:

    Oj, så den klär dig! Supersnyggt!

  2. gud så fint du gör! jag har ett liknande, ja nästan exakt tyg. fast mitt är i lite yllekänsla. är din klänning i det också?

  3. Moi! skriver:

    skitsnyggt tyg och skitfin på!

  4. Tanja skriver:

    Det gör ju ingenting att den inte går att knäppa.
    Var hur snygg som helst ändå tycker jag.

  5. rinosyr skriver:

    Lite yllekänsla, det låter snyggt!
    Men mitt är från ett påslakan.

  6. Strömming skriver:

    Superfin! Gillar modellen så mycket!

  7. Kristine skriver:

    Kjempefin! Skulle gjerne hatt hendene i mønsteret på den kjolen, for den er superkul!

Kommentera

