Ny Pompeja

Det kom bilder på en lite annorlunda Pompeja i mejlen.

Annorlunda så till vida att den inte är lika färgsprakande som de andra. Känns lite mer 70-tal tycker jag.
Även den ”nätig”. Vågar man dra slutsatsen att vit och nätig hänger ihop pga ljusinsläppet?

Tack Mini för att du delade med dig!
Vågar man hoppas på att det finns ännu fler?!?

Det här inlägget postades i Tyg. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ny Pompeja

  1. Cilipus skriver:

    Synes du syr helt fantastisk fine og superkule kjoler!!!

  2. Y skriver:

    det var nog detta jag hittade. Mitt tyg från igår är beige botten och lite mer röd/brunt i blommorna jämfört med den här bilden. Men det måste vara samma tyg, bara olika ljus.

  3. Tant Grön skriver:

    Åh, den bruna nätgardinen hittade jag precis i källaren. Jag har fyndat ut över det vanliga på sommarens alla loppisar och jag visste inte att jag hade den. Det är så roligt! De ligger just nu i tvättmaskinen 2 bruna längder och en helgrön.

Kommentera

