Kaffekoppar nån?

koppar1
Räddade några söta koppar från vårt grovsoprum. Sen blev jag tveksam, jag dricker ju inte ens kaffe!
Gillar nån gamla koppar kan du gärna få dem. 6 koppar med 4 fat. Stockholm, jag orkar inte skicka.

Det här inlägget postades i för övrigt. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Kaffekoppar nån?

  1. aleisa skriver:

    Inte te heller?

  2. rino skriver:

    de är ju så små!

  3. Mollywood skriver:

    Du kan göra jättesöta ljus av dem! Hälla i ljusmassa, kanske ”kaffefärg” på ljusmassan och någon trevlig doft. Spara ett par och sen ge bort som gå-bort-present 🙂

  4. solig skriver:

    Eller plantera en liten krokus eller nåt till våren och ge bort som present. Eller ha själv.

  5. rino skriver:

    smart, det hade jag inte tänkt på. Så koppen spricker inte om man har ljus i? Krokus låter också sött.
    Får se om jag pysslar eller lämnar dem till stadsmissionen trots allt.

  6. Mollywood skriver:

    Nej de spricker inte, har sett exempel på det i pysseltidningar. Panduro is the place to go 😉

Kommentera

