Snurr!

 snurrkjol 1
Massor av tyg och glada färger.
En kjol som bara längtar efter piruetter!

Det här inlägget postades i Damkläder, Kjol och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Snurr!

  1. Anna skriver:

    Åh så läcker!!

  2. Moi! skriver:

    Underbart tyg. Hittade nyligen en duk jag tänkte göra en snurrkjol av (mindes dina tidigare verk). Vi får se när jag hinner med.

  3. aleisa skriver:

    superfin, gul och grön är så rätt!

  4. aYeliqa skriver:

    Vilket härligt tyg! Kjolen ser verkligen jätteskön ut:)

  5. Y skriver:

    helt rätt!! även vuxna ska få snurra!

  6. SiriR skriver:

    Så fantastisk lekker! Og herlig stoff.

  7. Morvern skriver:

    Härligt snurr!
    Angånde örhängena jag gjorde av kartong; de är fortfarande fina, trots en liten promenad i spöregn. Jag använde massor med universallim, så tyget blev väl lite som ”marinerat” & höll sig bra tack vare det.

  8. Bobo skriver:

    Lite härlig 50-talslindyhop i den med matchande hårband. Vilken succé.

  9. rino skriver:

    matchande hårband – vilken underbar idé!

  10. Kalunji skriver:

    And we do like piruetter. Så söt kjolen var.

  11. Hello skriver:

    Åh, det är så snyggt med helklockat! Det är så klädsamt, liksom! Och med ett sånt tyg *dånar lite lätt*

  12. sarajessica skriver:

    Himla fint, gult&grönt och sen orange är mina favvo-färger. Jag önskar att jag hade varit lite sy-pyssligare och hade kunnat knåpa ihop en sån kjol själv. Fast i min storlek dårå.😀

Kommentera

