Fynda kanintyg och annat skoj

sjömanJag har lagt ut ett gäng tjusiga barntyger och mönster på Tradera!

Eftersom jag faktiskt slutat sy barnkläder känner jag mig tvungen att rensa lite hemma…
Mer kommer.

 

PS. Finns det intresse att köpa gamla eller nya ottobre?

 

 

 

 

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Fynda kanintyg och annat skoj

  1. malinjohanna skriver:

    Inte råkar du ha det omtyckta numret 4/2004? I så fall vill jag ha det! Andra nummer kan också vara av intresse. Vilka har du? Och inte har du väl Welinders barnklädsböcker som du vill bli av med? (Man kan ju alltid fråga…)

  2. Tanja skriver:

    Självklart är det intressant med Ottobre tidningar. Man kan ju gå in på deras sida för att se vilka mönster som finns i tidningarna! 🙂
    Tyckte mönstret med kappam var intressant, ska kika om det blir för dyrt annars kanske jag slår till.

  3. rinosyr skriver:

    mj: tror inte jag har så gammalt som 04. 06 är nog det äldsta. Inte heller welinder tyvärr…
    Tanja: jag har nån fånig sentimental bindning till ottobretidningarna men vi får väl se

    Vill du eller nån annan se fler bilder, tex från mönsterbeskrivningarna så hojta bara till!

  4. Retro Elephant skriver:

    Jag är lite nyfiken på boken med barnet som sitter på en studsboll, kan du skicka mera bilder ur boken till min mail, samt vad du vill ha för den.

    //Lina

  5. Strumpetossa skriver:

    Jag är väldigt intresserad av Ottobre. Du har möjligtvis inte nummer 1/05, 1/2008 samt 6/2008?

    johanna747@gmail.com

  6. rino skriver:

    retro elephant: tjejen med studsbollen är ur boken Kul kläder. 144 sidor glömde jag också att skriva.

    Strumpetossa: jag hade nr från 2005 men tyvärr inte det du frågar om. 2008-numren har jag. Mejlar dig

  7. aleisa skriver:

    har mejlat dig, så vi hörs! har också vuxna mönster och annat.

  8. Hanna K skriver:

    Ja jag tycker du ska prova att lägga ut nummer av gamla Ottobre, klart de är intressanta! Jag själv har inget nummer och det vore kul att få möjlighet att ”kolla in” innan man börjar prenumerera och så….=)

  9. POSE skriver:

    är oxå sugen på ottobre nr, maila vad som finns kvar.

  10. Kalunji skriver:

    Oj, jag verkar vara sen här så jag tar gärna smulorna av de ottobre numren som är kvar. Men va har jag missat? Har du slutat sy barnkläder? Varför?

    jag tänkte be om ngr tips från dig på en klänning jag tänkte sy till mig själv med en sån krage du sydde sist.

  11. Sara skriver:

    Hej! Har du något nummer kvar av Ottobre??? Vad tar du per nummer? Maila gärna en lista med det som finns kvar, letar febrilt efter gamla nummer.

  12. rinosyr skriver:

    intresset för ottobre verkar stort:-)
    Ist för att mejla var och en lägger jag ut några nummer på tradera senare, kan lägga in en blänkare på bloggen då.

    Kalunji, ja i princip har jag slutat sy barnkläder. Jag har bara märkt att det är vuxenkläder (klänningar) jag känner för:-) Sen finns det ju så många duktiga bloggare att köpa barnkläder av!
    Jag mejlar dig om klänningen

Kommentera

