70-tals minikjol

090824 kjol

Sicksackband piggar alltid upp!

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till 70-tals minikjol

  1. Jes skriver:

    Vilken fin, tyget va jättefint!!!

  2. SiriR skriver:

    Så kul!
    Og takk for hyggelig kommentar i bloggen min, gøy at du likte tunika/ kjolen jeg har laget:)

  3. Emilia skriver:

    Så fin – håller med om sicksackband!

  4. Moi! skriver:

    oj, oj, oj, så fin…och så kort!!!! gäller att ha snygga ben i den:)!

  5. solig skriver:

    Oj vad fin! Säljer du den eller ska du ha den själv? Visserligen är jag pank nu, så det blir väl till att försöka härma istället…

  6. rino skriver:

    nej jag ska sälja den, Strl 38. Är nån intresserad är det bara att mejla!

  7. kattching skriver:

    fin! jag har just sytt en väska i samma tyg!🙂

  8. kaoz skriver:

    Råkul!!!Herlig tyg =D

  9. rino skriver:

    kattching: ja jag har sett det tyget på din blogg! jag hade en gardin som blev en klänning, det här är resterna

Kommentera

