Nytt huvud

Det är inte utan sorg i hjärtat jag byter ut min fina Ludvig-med-bil-och-pompejajacka-header.
Men det är ju vuxenkläder (klänningar) jag vill göra.

En byta-spark i rumpan fick jag när den kreativa återvinnaren Oknytt (som fö har samma wordpress-tema som jag) tipsade sina läsare om Rino. Tack!

oknytt

Jag testar duvklänningen ett tag och ser hur det känns.

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Nytt huvud

  1. Retro Elephant skriver:

    Snyggt med den nya!

    //Lina

  2. kaoz skriver:

    Syns den nye ble veldig fin =D

  3. SiriR skriver:

    enig, veldig søt:)

  4. LilleBus skriver:

    Den blev jättefin 🙂

  5. Hello skriver:

    Jag förstår sorgen, men den nya var också fin!

  6. Strömming skriver:

    Den gamla var väldigt fin men så även den nya! 😀 Och som du säger så passar den ju bättre med innehållet i bloggen nu för tiden!

  7. Moi! skriver:

    Jag älskade den gamla, men den nya är jättefin också! Va ambitiöst med en klänning om dan…:)!

  8. rino skriver:

    moi: hmm, jag har funderat på om det kan missförstås och nu fick jag svaret.
    En klänning om dagen syftar på vad man har på sig, inte vad jag syr. Som a dress a day keep the doctor away. För att bli lite gladare, pigga upp tillvaron en aning.
    Måste omformulera mig tror jag:-)

  9. Tanja skriver:

    Ja,den gamla headern var ju verkligen jättefin men visst kanske den nya passar bättre.
    Jag trodde också att du skulle visa en klänning om dagen,hi hi…………

  10. Johanna Ahlard skriver:

    Super! Äh låt oss tro att det är en klänning om dan, då måste vi ju besöka bloggen varje dag:)

  11. rinosyr skriver:

    smart johanna:-)

  12. Kalunji skriver:

    Förändring är alltid nyttig. ”Det som inte förändras dör” hör jag hört ngn gång. Du syr vackra klänningar och vi ser mer än framemot fler.

  13. florin skriver:

    Vad fint det blev! Jag behöver verkligen oxå byta men blir bara velig så fort jag tänker på det…. Vill ha nått gladare, är trött på den jag har…

  14. oknytt skriver:

    HEj igen! Och tack för att du länkat till mig också! Känner igen det där med att bli jättefäst vid vissa bilder, men jag tycker att det blev jättefint med din nya.

    Kram!

Kommentera

