Solig norgebeställning

0908 gulgrön violEn tidigare köpare hörde av sig och ville beställa en ny klänning. Alltid lika roligt när någon vill ha ett Rino-plagg till.

60-talsmodellen känner ni nog igen, bortsett från några mindre ändringar.
Sydd av en vintage-gardin i nyskick. Kul när man hittar såna.
Varma färger som man blir glad av.

Hoppas att den kommer att trivas i Norge!gröngul3

0908 gröngul bak0908 gröngul hals

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Solig norgebeställning

  1. Anna skriver:

    Lämnade på fel ställe :-)! Den är superläcker iaf!!

  2. Moi! skriver:

    Härligt tyg och fin klassisk modell!

  3. solig skriver:

    Solig ja! Den hade jag kunnat tänka mig… 🙂
    Fast jag har en alldeles egen och väldigt solig rino-klänning!

  4. rinosyr skriver:

    solig: Jag velade mellan det här tyget och det du fick i Ekobytet!
    Visst är det Solig:-)

  5. Kånkarong skriver:

    Alltid lika fint! Och snygg ny header! Såg du förresten att det nu finns ett substitut för Project Runway…? Modehuset Chanel på SVT2 onsdagar. 😉

  6. SiriR skriver:

    Så lekker! Og gøy med bestillinger fra tidligere kunder:)

  7. makiato skriver:

    Kul med återkommamde kund. Klänningen ser jättefin ut!

  8. Hello skriver:

    Helt enkelt underbar!!!

  9. märkvärdig skriver:

    Tjusigt! Fin mönsterpassning också.

  10. Kristine skriver:

    Veldig fin!
    Det ligg ein award og ei utfordring til deg i bloggen min (riktignok på norsk, men håpar du forstår?). Ha ei god, kreativ veke!
    http://kreakris.wordpress.com

  11. Bobo skriver:

    Vad snyggt du valt att lägga tyget. Fint med en så enkel modell till det tyget.

  12. rino skriver:

    Tack Bobo!
    Det var så jag tänkte; starkt tyg, enkel modell. Blommorna ska klättra uppåt =
    hopp:-)
    Kristine: Kul! Lite norska ska jag nog klara;-)

  13. Anki skriver:

    Åh vilken härlig, jag har en bunt kvar av samma tyg, mitt har hitills blivit väskor, men en kjol kanske…

Kommentera

