Sent omsider

vouffen give

I början av sommaren var jag med på Give&Get. Bloggade om mitt fina paket men jag skrev aldrig vem det var ifrån och vem jag skickat till.
Som någon kanske minns hade jag en liten ”omröstning” om vem som skickat paketet till mig. 
20 personer gissade:
flest röster fick Strömming och Linnzan med 4 röster var och POSE med 3.
Kaja hade helt rätt när hon skrev apropå Gotlandsdressingen: POSE kommer från Gotland!
Tack igen POSE! Kjolen är flitigt använd, dressingen har förgyllt många måltider och banden pryder hittills två kjolar:-) Dressingen är slut nu men sambon har kollat på nätet att vi kan köpa mer.

Mitt eget paket gick till Vouffen. Hon verkade inte vara en klänningstjej så hon fick en örngottströja i vitt och grönt och ett jeanstyg.

Det här inlägget postades i överdelar, Damkläder och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Sent omsider

  1. Moi! skriver:

    Tyckte om den gröna färgen på tröjan. Måste prova på att göra modellen nångång!

  2. Lesly skriver:

    Vilken mysig blogg du har. Jätte duktig på att sy. Fina kläder med mycket färg gillar vi🙂

Kommentera

