Blue Monday

bluemonday 002

0909bluemonday

Jag visste direkt att jag ville kombinera de här två tygerna när jag såg mitt tygbyte med Miss Katka.

Tänkte mig ursprungligen en liggande blombård. Men det blev en Vildros!

Jag kommer att lämna in klänningen till  Cissi och Selma men innan dess har ni chansen!
Dragkedja i ryggen. Strl M. Mejla om du är nyfiken på pris och mer exakta mått.

bluemonday 004bluemonday 001

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Blue Monday

  1. SiriR skriver:

    Så nydelig!
    Fin detalje med blomsterbordstoffet som er stående.

  2. nusse skriver:

    Vilket underbart blålila tyg!!!!!!

  3. MissKatka skriver:

    Hur fin som helst med tygkombo som jag inte hade vänta mig. Kul.

  4. Doris & Assar skriver:

    Jättefin färgkombo!!

  5. Åsa skriver:

    Underbar kombo! supersnygg modell!

  6. Y skriver:

    åh så fin!!

  7. Moi! skriver:

    jättefin klänning! Gjorde ett inlägg om mina favoritbloggar och lånade därför en bild av dig. Länkade såklart! Hoppas det var ok?!

  8. beata skriver:

    Jättefin, härliga färger!

  9. kattching skriver:

    snyggt! jag gillar verkligen det tyget som du sytt själva klänningen av. jag har det i brunt men har inte fått tillfälle att använda det än.

  10. rino skriver:

    Moi: å vad roligt:-)

  11. Jenny skriver:

    *Suck*
    Så vacker!

Kommentera

