Den lycklige vinnaren

Intresset för hudvårdstävlingen med Garnier och Bloglovin var rätt klent visade det sig.
Men så är ju detta en SYblogg också!
Nästa gång blir det Rino-vinster igen:-)

23 personer ville vara med och tävla.
Vinnaren bestämdes genom en enkel excelformel =HELTAL(SLUMP()*(1-23)+23)
och blev nummer 4

Grattis *Camilla*

Hoppas att du och din sambo får glädje av produkterna. Mejla mig din adress så kommer vinsten!

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Den lycklige vinnaren

  1. Kalunji skriver:

    ja, det var en enkel formel…

  2. Hanna skriver:

    Jag tänkte gå in och tävla, men är så seeeg…

  3. Helena skriver:

    Hade tänkt att anmäla mig men tyckte det stod vinn hundprylar…😀

    Grattis till vinnaren!

  4. *camilla* skriver:

    Guud vad roligt..Blev överlycklig nu..
    Jag skickar dig ett mail nu.
    Säg till när du har fått mailet så jag vet att det har kommit fram :):)

    Kramar Camilla

  5. *camilla* skriver:

    Jag har nu skickat ett mail.
    Har du fått det ?
    Kram

  6. rino skriver:

    Nu har jag fått ditt mejl! Vinsten är på väg:-)
    Lycka till

  7. *Camilla* skriver:

    Kanon🙂
    Ha det bra och återigen tack

  8. Therese skriver:

    Den modellen var kjempe flott, og du satte prikken over i’en med den knapperaden! Kjempe flott!

  9. Bea skriver:

    Vilka underbara tyger. Jag blir nästan tårögd för det är precis de färgerna och formerna som mamma hade på sina kläder när jag var barn. Det får mig verkligen att sakna henne.

Kommentera

