Prästkrage till dop

prickpräst knappDet känns speciellt att få sy till en speciell dag i människors liv. Den här gången en dotters dop.

Mamman köpte själv tyget. Ibland är jag lite nervös när andra väljer tyg – tänk om det blir något jag inte alls gillar? Men vad uppfriskande att se ett tyg man själv inte skulle valt bli så bra! Klänningen känns både fräsch, cool och glad tack vare beställarens tyg. Om jag får säga det själv…

(fast jag skrattade lite när hon tyckte att mina tyger var för vågade och sen skickade det här;-)

prickpräst krageprickpräst fram

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Prästkrage till dop

  1. Hello skriver:

    Fantastisk!

    Och jag kan verkligen förstå ditt lilla skratt! Jag deltar🙂

  2. SiriR skriver:

    Liker den kjolemodellen så godt!

    -Og godt man har forskjellig smak og forskjellig oppfatning av hva som er for våget!!

  3. Kalunji skriver:

    Du har sytt ngr såna klänningar nu:-). Tyget var jättefint och passade verkligen till denna modell.

  4. C. skriver:

    Du gör helt fantastiska klänningar, man blir precis lycklig! Du är en stor inspiratör, och om jag någonsin blir hälften så duktig som du, så blir jag nöjd!

  5. rinosyr skriver:

    C: lycklig är precis lite meningen!
    Lycka till med det du gör

  6. citten skriver:

    Ååååhhh… denne ble jo både fin og søt og kul på en gang. Helt fabelaktig🙂

  7. aleisa skriver:

    den mamma vad skitt duktig att välja tyg, och klänninge är en favvo, jag skulle välja den här modellen om jag hade beställt hos dig, du vet att jag måste gå ner i vikt först, hehe, men jag tappar inte hopen. kram!

  8. Jes skriver:

    KLänningen är underbar, judt denna modell av dina klänningar är nog min favorit🙂

  9. beata skriver:

    Väldigt fin!

  10. Maria/Myssel skriver:

    Fantastiskt fin klänning! Jättefin i det tyget.

  11. Fit mum skriver:

    Råstilig kjole! Tøff krage og kult tekstil! Liker flere av de nye tekstilene du har brukt i det siste; friske og søte!

  12. Lucia skriver:

    Wow vilket härligt tyg för att inte säga snygg klänning, gillar kragen jättemycket.

Kommentera

