”Tyget i säcken”-byte

Pumpalot ordnade ett tygbyte för ett par veckor sen där 1 kg tyg skulle skickas till en tilldelad sybloggare. Lät kul tyckte jag, och det här kom till mig:
tygbyte
Vem som skickat paketet har jag ingen aning om – jag vet inte ens vilka som deltog – men jag kommer definitivt att använda flera av tygerna. Det fantastiska gröna tyget i bakgrunden är min favorit, coolt och med klara färger.
Om du som skickat läser det här får du gärna ge dig till känna:-)
Jag tackar och bockar.

Det här inlägget postades i byten & hemlis. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till ”Tyget i säcken”-byte

  1. Kalunji skriver:

    vilket roligt byte, hade gärna varit med.

  2. Marie skriver:

    Hoppsan kommentaren hamnade visst i fel inlägg… Så här kommer det igen. 😉

    Jag kan väl ge mig till känna då… Visste inte om man skulle det då det här är första gången som jag ställer upp på något sånt här.
    Vad roligt att du var nöjd med tygerna. När jag såg att det var dig som jag skulle skicka till så var det självklart att det grönatyget skulle med i bytet. Ser fram emot att se vad det blir av det.
    Mvh Marie

  3. Johannah skriver:

    Halloj! Det är väl super spännande om man kan blogga om sina ”säckar”. Dessvärre hade alla medverkande inte blogg så därför valde jag att inte skicka ut deltagarlistor…

  4. rino skriver:

    Marie: Spontant skulle jag säga att tyget skriker ”KLÄNNING!!!” Modell får vi se…
    Johannah:nä det är klart. Tack för initiativet:-)

  5. beata skriver:

    Vilken rolig idé med tygbyte!

  6. Marie skriver:

    Ja jag hade faktiskt det i tanken när jag skickade tyget. Det var också därför som du fick hela tygbiten som jag hade.
    Ska bli roligt att se vad för sorts klänning det blir.

Kommentera

