Beställningspaus

Jag är verkligen glad för alla trevliga människor som frågar om mina klänningar.

Men tyvärr hinner man inte allt man skulle vilja och jag känner att jag behöver en kortare beställningspaus. För att hinna med livet och prova lite nya friska idéer…

Pausen gäller såklart inte er jag redan har mejlkontakt med.
Meddelar här på bloggen när jag känner mig redo igen!

Det här inlägget postades i för övrigt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Beställningspaus

  1. mia skriver:

    Hej, vilka söta klänningar. Jag gillar klänningar har helst det på mig året runt och varje dag.

Kommentera

