Dansa grönt

0911grön snurr

Idag bjuder jag inte på någon klänning.
Men en helklockad snurrkjol är inte fy skam det heller.

Ha en fin vecka.

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Dansa grönt

  1. SiriR skriver:

    For et herlig skjørt!
    Likte stoffet godt:)

  2. Åsa skriver:

    Åh vilken fin!

  3. Linn skriver:

    Väldigt fin. Härliga färger! /Linn

  4. LumLum skriver:

    Gillas! Mycket!

  5. Märkvärdig skriver:

    Fin! Du verkar ha lyckats med det jag inte gjorde, är det en duk från början? Eller har du använt tårtbitar?

  6. dorabella skriver:

    Så fräck men ändå elegant!

  7. Y skriver:

    fin!!!
    Las Americas var kasst men Los Christianos fint. Pascal hade bra mat. Lite dyrt iofs. La Martina gick vi till tre ggr på en vecka.

  8. aleisa skriver:

    jag vill haaaaaaaaaaaaa!!!!

  9. Moi! skriver:

    härligt tyg!!

  10. gulligan skriver:

    jag vill dansa när jag ser den!!!

  11. Pia skriver:

    Fin kjol.

    Tycker det är så trevligt att du syr vuxenkläder. De som gör det är försvinnande få. Det är förvisso kul att studera sydda barnkläder också men iom att jag inte har några egna barn så blir det lite fattigt i längden och då är din sida en källa till bra inspiration. Hoppas du inte tröttnar – blogvärlden skulle bli fattig och mörk utan din sida

  12. rino skriver:

    tack för teneriffatipsen Y!

    Pia, ja det är svårt att hitta intressanta bloggar med hemsydda vuxenkläder. Tyvärr får man leta inspiration på annat håll. Och med så fint beröm tröttnar jag nog inte:-)

  13. citten skriver:

    Nydelige grønnfarger på det skjørtet! Skikkelig lekkert ble det. Stoffet falt fint også 🙂

  14. beata skriver:

    Nej, en grön, helklockad snurrkjol är verkligen inte fy skam! Jättefin!

  15. hmm ser ingen länk?

    Men bilidén låter kul!

  16. ok jag menade mer en länk i ett inlägg där ni berättar om tävlingen.

    ja jag har högerklicksskydd på bilderna men det går göra printscreen/skärmdump =)

  17. Linda skriver:

    Grymt snygg kjol!

Kommentera

