Sött & salt

rosa smocktopp

En liten topp klippt på fri hand med smockmidja.
(ursäkta den dåliga bildredigeringen)

Jag provade elastisk undertråd för länge sen men allt gick bara fel. Då känns det tryggt med kurs där man kan fråga. Och faktiskt är det det hur lätt om helst.

Tyget är lite äckelgulligt sådär men med lite svart på funkar det tycker jag.

En blandning av sött och salt som Lasse skulle säga.
0911smockrosa

Det här inlägget postades i överdelar, Damkläder och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Sött & salt

  1. SiriR skriver:

    Så søt som bare det:)

  2. Moi! skriver:

    javisst är det kul med smock. Provade själv för ett tag sen. Fin topp!

  3. Hanna skriver:

    Gillar verkligen smockmidjan. Skitsnyggt!! Efter jul ska jag våga mig på vuxenkläder. Du är en stor inspiration.

  4. aleisa skriver:

    fint tycker jag, smock har jag oxå provat, men den undertråd och det funkar!

  5. spoonful skriver:

    Vad mycket fina tyger det fanns på den här bloggen🙂

Kommentera

