igen


Ännu en Prästkrage, fast utan knapp den här gången.

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till igen

  1. jejja skriver:

    superfin, älskar tygkombon. Blir nästan som en tubtop över en snyggskjorta =)

  2. Mallaching skriver:

    Såå himla snygg!

  3. Ida skriver:

    Vad kul att du tittade in hos mig, så jag hittade hit! Vilka underbara glada kläder du syr! Måste nästan ta och besöka butiken på söder!
    Jag börjar vänja mig vid fåtöljen, kanske den får vara kvar som den är iallafall 😉 Så synd att göra om den när den är i sådant toppskick.
    Ha en bra dag!
    Kram Ida

  4. rino skriver:

    jejja: ha ha, ja och dreggelscarf!

  5. Helena skriver:

    Snygg! Gillar prästkragemodellen. Lika snyggt utan knapp!

  6. Supersnygg! Tänker på din nyårsblåsa… måste nog sy något nytt.
    /Ha en bra dag!

  7. Cathrine skriver:

    Woow, for en flott kjole!! Fant sida di ved en tilfeldighet, -så masse fint du syr 🙂

  8. Nina M Design skriver:

    Åhh, vilken bra kombination det blev med tygerna – jag är inte alls så vågad med kombinationerna, men får nog skärpa till mig ltie för detta blir ju jättecoolt 🙂

  9. Underbar! Skicka genast hem till mig….(i större storlek). 😉

Kommentera

