Hammarby

Här får det plottriga tyget tala och modellen ligga lågt. Snedremsa i halsen och svarta muddar (vill inte överdriva hammarby-känslan).

Det här inlägget postades i överdelar, Damkläder. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Hammarby

  1. Sara skriver:

    Eftersom jag som utländing inte vet vad du menar med hammarby så får jag lov att säga att jag gillar modellen😉

  2. malinjohanna skriver:

    Vad roligt, jag fick en bit av precis det tyget på syjuntan i onsdags! Såg genast en julklänning till dottern i det, får se om jag hinner omsätta mina planer till verklighet under månaden som kommer.

  3. Ping: Decemberlista « Malins Mångahanda

  4. rino skriver:

    när jag var liten förväntades man som stockholmare hålla på djurgårn, AIK eller hammarby. Hammarby är vitt och grönt. På annandan är det fö nån slags tradition att se ”bajen lira på zinken”.

  5. beata skriver:

    Vad fin! Gillar tyget och modellen!

Kommentera

