Färgkick

Under den här mörka årstiden behöver man starka glada färger.
Dom här blommorna gör vem som helst till Frida Kahlo.

Orkar du inte pyssla egna går dom bra att köpa.
55 kr inkl porto för ett par.
Örpinnen har godkända nickelnivåer.
Mejla mig på ccarina[snabela]spray.se

 

Det här inlägget postades i Diverse sytt&skapat, Pysselidéer och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Färgkick

  1. kattching skriver:

    tjusiga!

  2. SiriR skriver:

    Så søte!
    -og for en god ide:)

  3. Emilia skriver:

    Söta – där gav du mig en pysselidé!

  4. Banana skriver:

    På tal om Frida Kahlo… http://annabanan.blogg.se/2009/november/frida-kahlo.html

    Mycket bra pysselidé du kom med för övrigt.

  5. Moi! skriver:

    vilka roliga och färgglada!

  6. Petra h skriver:

    De var sååå jädrans läckra! Synd att jag låtit hålen i öronen växa igen. /petra.h

  7. kia skriver:

    nämen kolla in vilka läckra örhängen!

  8. Emma skriver:

    Jag har precis kollat in lite på din blogg. SUPERFINT! Din garderob måste vara vacker!
    Jag har precis börjat sy barnkläder, vilket jag aldrig gjort innan. Och därför kollar jag runt på olika bloggar efter lite inspiration, och nu börjar jag ju bli sugen på att göra kläder till mig själv med.. ojoj. Hur ska jag hinna…
    Ha de bra!
    /Emma

  9. aleisa skriver:

    åh, vad fin, detta skulle jag absolut ha på mig, tänkte på dig igår med runawayprojekt på tv. kram!

  10. rinosyr skriver:

    emma: ja tyvärr måste man prioritera:-)
    Lycka till!

  11. Anki skriver:

    Åh vilken bra ide 🙂
    Tror bestämt att mina tjejer vill hjälpa till,
    julklapparna är räddade.

  12. AnKa skriver:

    Men så enkelt och roligt. Jag måste nog ta efter.

  13. Ulrika skriver:

    Men åh, vilka fina och glada!
    Tack för din kommentar till min tävling! Lycka till!

  14. gosi skriver:

    Kuliga å glada örhängen…du inspirerar verkligen!

  15. J skriver:

    gulligt! (:

Kommentera

