Liselotte Watkins

Rosa nyanser och ett detaljrikt mönster är fint.

För att inte trycket ska drunkna i sig självt matchade jag med svart.
Kjoldelen är i nåt knasigt reatyg som visade sig skrynklas efter kroppen. När man suttit en del fortsätter liksom klänningen att sitta fast man rest sig…
Det tyget ska jag undvika i fortsättningen.

Annarskommer modellen att bli jättebra med några mindre ändringar (typ veck istf rynk fram).

Klänningen är förresten ärmlös. På sommaren älskar jag ärmlösa klänningar och på vintern är det toppen med en tröja under.

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Liselotte Watkins

  1. Kaja skriver:

    Snygg! En sådan skulle jag vilja ha också! Tyvärr så ska man nog gärna ha dina snygga axlar också!

  2. Moi! skriver:

    snygg! Härligt tygtryck!

  3. Linda skriver:

    Skitsnyggt! Tyget är riktigt lyckat i kombo med svart, men synd på det skrynklande tyget.

  4. MESC/Caroline skriver:

    Riktigt snygg! Vill ha, vill ha! Jag är väldigt svag för mixade tyger och mönster, gärna upp-piffade med lite spets!

  5. Petra h skriver:

    Den var ritkigt snygg! Var det det tyget som de sålde på H&M? Jag provade att få in örhängen i hålen för typ 5 år sedan och det slutade med attt öronsnibbarna blev gigantiska, pulserade och gjorde ont i typ en vecka så frot jag rörde det. Och så blödde det jättemycket. Jag har ju inte haft örhängen på säkert 15 år. Jag tog hål när jag var 7. Men jag får ha sådana där clips som de äldre damerna har. Hi hi 🙂 Efetr julmarknaden och fram till jul så ska jag sy kläder åt mig själv äntligen! Ska bli kul och är jättesporrad. Tyvärr har jag inte hittat fotona. Hur kan en cdskiva bara försvinna? Men tack vare dig så har jag storstädat i lådor och så. Men men…nu har jag inga fler ideér vart den kan ha tagit vägen. Ha det fint! /petra.h

  6. SiriR skriver:

    Denne var stilig! Så lekker:)

  7. Åsa skriver:

    jättefin! himla snyggt tyg måste jag säga =)

  8. aleisa skriver:

    men, carina, jag bor i sverige, så bor vi absolut i samma land, fast jag bor här nere, helsingborg och du bor där upe, det stämmer!

  9. aleisa skriver:

    nej, kommer inte ihåg det med södersol, finns en som heter lustig, som är svensk och bor i spanien, kanske hon. jag är tvärtom, fast jag är alla semester där i Spanien, men bor fast i heölsingborg. Iaf kommer från en riktig solig land, KUBA.

  10. solig skriver:

    Jättefin!! Och blomörhängena med, tack för idén!

Kommentera

