Hur var det nu


När jag fick en beställning på en bolero passade jag på att leta fram en ofärdig ur gömmorna.

Jag har tittat på den ibland och undrat hur jag egentligen bar mig åt när jag  Sydde Dom Andra. Det känns som ett mindre mirakel när vändsyning funkar.


Det underbart söta tyget kommer från Babushkadockan.

Om rinosyr

Svenskt klädmärke med färgglada klänningar. www.rino.se
Detta inlägg publicerades i Damkläder, Diverse sytt&skapat och märktes , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Hur var det nu

  1. Moi! skriver:

    Vilken härlig kombination med tygen. jättefint med det turkosa fodret!

  2. aleisa skriver:

    uff, vandsyning, har mycket att lära mig änn! Så gullig bolero. hoppas allt ok med vintern och er, kram!

  3. Anna skriver:

    Grymt snygg! Gillar färgkombon!

  4. aleisa skriver:

    jag är den enda som är glad i sverige om inte snön kommer, men kul har ni haft i alla fall. det kommer säkert tbx. däremot gillar jag luciafest och imorgon ska tjejerna ha det på dagis.

  5. gosi skriver:

    Duktiga du, den här var ju bara så snygg! Gillar verkligen det du gör och dina idéer är fantastiska:)

Lämna en kommentar