Rino 2009

Dags för summering!
Några av mina egna Rino-favoriter 2009.


Som ett sammanträffande bor hälften av dem i min egen garderob;-)
Vilken är finast?

GOTT NYTT ÅR!

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till Rino 2009

  1. Den orangemönstrade och framför allt den längst ner till höger – alldeles underbar!

  2. kattching skriver:

    svår fråga! alla e ju grymma men dom två i mitten längst ner känns lite extra fina! 🙂

  3. Åsa skriver:

    Längst upp till vänster, den är grym!/Åsa

  4. Klockarbarn skriver:

    Den längst upp till vänster håller jag på.

  5. Nusse skriver:

    Den sista, absolut!

  6. Linda/Roblin skriver:

    Min favorit är den rosa/lila klänningen.
    Den ser otroligt skön ut och är verkligen glad!
    Sedan kanske den har lite fördelar med att sitta på en snygg kvinna istället för en provdocka också 🙂

  7. Doris & Assar skriver:

    Längst upp till vänster, jag med!! Underbar!!
    Gott nytt (sy)år!

  8. Polkahjerte skriver:

    Favoritt Nr 1: øverst til venstre. Nr 2: øverst til høyre. Men alle er FANTASTISKE!

  9. Katarina skriver:

    Jag gillar 1:an och sen sista. och 1: är jag lycklig ägare till fast i annat tyg!

  10. Vindling skriver:

    Dött lopp mellan trean i övre raden och tvåan i nedre. Och sedan kommer den första i övre raden.

  11. rino skriver:

    MissKatka, jag har utvecklat modellen en del sen dess men du har den allra första prästkrageklänningen! Det du;-)

  12. Moi! skriver:

    Underbara! Ettan är min favorit! Gott nytt år!

  13. Lova skriver:

    Längst ner till höger är min favorit! Den skulle jag gärna äga.

  14. Emma skriver:

    Jag gillar egentligen inte att rangorda.. Men den fösta gillar jag skarpt! Jag ska nog försöka få min garderob lite mer som din, för jag blir väldigt lycklig när jag ser vad som tillkommer i din hela tiden!
    Men ja, den fösta och den sista (om man ser översta raden från vänster då..) är mina favvosar!

  15. aleisa skriver:

    den du har på, i lila rosa färger, och prästkrage forstås!

  16. Gud vad svårt med så många fina, men prästklock är min favorit! Gott Nytt År!

  17. AnKa skriver:

    Det är nästan omöjligt att välja en. Den röda gillar jag jättemycket och det var nära att jag hade köpt den men så gjorde någon annan det.
    Men om jag måste välja en så väljer jag nog prästkragen.

  18. Sara skriver:

    Tror enfärgat med mönstrade detaljer är min Rinofavorit 2009! Gott Nytt År!

  19. Catrin skriver:

    Fantastiska kreationer allihopa!

  20. Hello skriver:

    Den lila! Helt klart!

  21. Krajamaria skriver:

    Du menar nog vilka som är finast? Alla så klart! Men speciellt den längts upp till höger. Du är en av de som inspirerat mig att utmana mig själv och sy ett användbart plagg per månad till min egen garderog under 2010. Fortsätt gärna i samma inspirationsanda! 🙂

  22. LustigLinda skriver:

    Hej, kul att du hittat min blogg och vill vara med i mitt lilla lotteri!

    Klänningen med stora blommor och krage med stor knapp är verkligen superfin! Kan man beställa? Vad skulle det kosta???

    Linda

Kommentera

