Ny docka


Jag har köpt en ny provdocka!

Inte för att jag behöver en till.
Men den där märkliga affären jag passerar varje dag skulle slå igen och sålde ut hela inredningen. 200 kr ville dom ha och det fick dom.

Så nu har jag två dockor och är mycket lycklig.

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Ny docka

  1. Strömming skriver:

    och en snygg tapet ser du också ut att ha! Lyllos dig!

  2. Tanja skriver:

    Oj!Wow! Vilket fynd!
    Klart man ska slå till om man hittar en sådan för 200 kr!
    Jag skulle själv vilja ha en men de jag har sett har ju kostat lite mer.
    Jag skulle vilja ha någon i barn-modell också, kanske en hel liten familj, men vad skulle folk då tro när de hälsar på. *Skratt*

  3. Åsa skriver:

    hjälp vad glad jag hade blivit! grattis!

  4. jejja skriver:

    Finns inget bättre än ett riktigt fynd =)

  5. ottopippi skriver:

    Lyllo lyckliga du…. Jag sitter just och funderar på en provdocka… (skall ju skärpa mig i år och börja sy stort och vuxet var det ju…). Skulle vilja ha en inställbar, men de kostar väl en del? 8 lapp eller?? Hur som så tåls det att tänka på! Ha det gött!!

  6. SiriR skriver:

    Hei, syns du har en så inspirerende blogg, så sender den kreative awarden videre til deg. Ta en titt på bloggen min:)

  7. ottopippi skriver:

    Det var ju inte så farligt då med 2000…. Men är den inställbar då?

    Du är verkligen av mina absoluta favoritsömmerskor. Därför har du även hos mig (lite senare ikväll) en award!!!🙂🙂

  8. beata skriver:

    Även jag vill ge en award till dig.

  9. Neha skriver:

    Vad otroligt billigt

Kommentera

