Tackar!

Att bli awardad för ”kreativ blogger” är uppmuntrade. Att dessutom bli nämnd av hela fyra duktiga bloggare är… toppen! Tack Beata, Polkahjerte, Ottopippi och Siris design.

Tar mig friheten att fuska med reglerna, hoppar över sju saker om mig själv och nöjer mig med att konstatera att jag har mycket spännande på gång och många glada idéer:-)

Skickar ett hurra till alla kreativa människor, ingen nämnd ingen glömd.

Om rinosyr

Svenskt klädmärke med färgglada klänningar. www.rino.se
Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tackar!

  1. Fit mum skriver:

    Så fin modell og fargekombinasjoner!

  2. Åsa skriver:

    well, du har fått en av mig med =)
    hoppas din semester är skön!

Kommentera

