Hemma igen

Ja så var man hemma igen efter att ha pillat med tårna i varm sand i två veckor.

Fantastiskt vad sol och avsaknad av måsten gör att man orkar lyfta blicken.
Att bara vara sätter verkligen igång flödet av idéer så nu skulle jag behöva några extra semesterveckor för att förverkliga alla mina skisser!

Ett litet shoppingtips för den tygsugne teneriffaresenären:

El Kilo ligger på gågatan calle de castillo i Santa Cruz de Tenerife och är den största tygaffären med hela 4 våningar. På samma gata finns även Las Tres Muñecas.
En mini-Kilo finns faktiskt också i turistorten los cristianos, på avenida de suecia.
Mycket knasiga tyger, paljetter och läskiga masker inför den stora årliga karnevalen. Tygpriserna är rätt svenska men jag köpte en del fina band.

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Hemma igen

  1. Anna skriver:

    Välkommen hem 🙂
    Brukar göra susen för kreativiteten när man tar en paus!

  2. jejja skriver:

    välkommen hem (jag är inte alls avis) =)
    Ska bli kul å se vad du knåpat ihop och skissat på på semestern =)

  3. aleisa skriver:

    ja, det ör bllig med band och snedslå i spanien, och de har mycket mycket av. välkommen tbx och fy vad är rädd att sy åt dig, brrrrrr, shaking the whole bodyn. kram!

  4. Sabina skriver:

    Vad härligt att åka på semester. Jag åker om ett par veckor jag med till Teneriffa. Vad kul att se att det fanns något annat än bara strand att titta på.
    Hoppas att du får tid för ditt skapande nu när inpsirationen spirar.

  5. Veronica skriver:

    Hejsan!
    Jag tycker att du gör mycket fina kläder och accessoarer. Jag blir väldigt inspirarad och gillar de härligt färgglada tygerna som du använder.
    Ha det underbart!

  6. Beate skriver:

    Du syr fantastiske klær Rino! Forstår det som om du selger enkelte plagg på en butikk i Sverige. Jeg bor i Norge og lurer av den grunn på om det er mulig å kjøpe over nett?

Kommentera

