Hurra!

Jag har en alldeles speciell grej på gång…
Väldigt snart kommer jag att berätta för er.

Bitarna börjar äntligen falla på plats och jag är GLAD!

Det här inlägget postades i för övrigt. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Hurra!

  1. Benglan skriver:

    Nu blev jag supernyfiken!

  2. Nette/Rostis skriver:

    Oj, nu blev jag ju jättenyfiken!

  3. aleisa skriver:

    oj, jag vill också veta, så glad för din skull!

  4. Camilla skriver:

    Låter spännande. Gissningarna flyger runt i huvudet. Ser fram emot att få veta🙂

  5. Strumpetossa skriver:

    Åååå vad nyfiken jag blev! Spännande och grattis!😉

  6. Fru Jippiyes skriver:

    Spennende og helt sikkert fortjent!

  7. Pia skriver:

    Du ska bli designer? Du ska få barn igen? Du ska flytta? Du ska jobba med design och sömnad på heltid? Du har fått världens chans att göra något du alltid drömt om, oavstt vad det än kan vara?

    JAG ÄR SUPERNYFIKEN🙂

  8. Hello skriver:

    Så härligt det låter! Hoppas det sista också faller på plats så vi får veta!

  9. aleisa skriver:

    jag tror att du ska programledare på den svenska runway, hihi

  10. Pia skriver:

    Oj, ska det bli en svensk Runway? Va spännande! Det ser jag fram emot. Rino kanske ska delta där som en blivande designer🙂

  11. rinosyr skriver:

    ha ha, det vore nåt det

  12. ottopippi skriver:

    Nämen så här får du inte göra!!! Nu blir man ju så hypernyfiken!!!! Jättespännande att få höra och vi alla gläds med dig på förhand!

    Trevlig helg vännen!

Kommentera

