PREMIÄR!!!

Min alldeles egna Prästkrage-kollektion♥

Japp, det är vad jag jobbat med så länge! Mina Prästkragar har varit så efterfrågade att jag bestämde mig för att låta sy upp en mindre prästkragekollektion. De är så fina, jag är jättenöjd!

Klänningarna finns i retrotyger och nya, i glada färger och svart/vitt, annorlunda eller diskret. Dom har olika knappar och vissa har dekorationsband. Unika med andra ord:-)
Varje klänning finns endast i 1-3 ex så passa på att norpa din favvo!

Överst på bloggen finns numera en Till salu-sida (Shop Rino) med bilder och info.
Där kommer jag att fortsätta lägga upp det jag syr vartefter det blir klart. Inte bara Prästkragar mao.

Prästkragarna finns i två dubbelstorlekar, 36/38 och 40/42 och kommer att kosta ca 699 kr.


Självklart ger jag er som läser min blogg chansen att plocka ut godbitarna först av alla!
Som grädde på moset en snabbhetsrabatt första veckan:

Valfri Prästkrage-klänning för 575 kr!

(gäller tom 1/3)

Kolla shoppen och berätta vilken som är din favorit!

PS. det är nog första och sista gången som någon lanserar sin vårkollektion med bilder där det snöar!

Det här inlägget postades i för övrigt, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

23 kommentarer till PREMIÄR!!!

  1. Åsa skriver:

    Vilka fina fina klänningar du sytt! Grattis till din kollektion, bra jobbat!

  2. kaoz skriver:

    Utrolig fine!! Stort grattis med ny kolleksjon!

  3. SiriR skriver:

    Wow, så mange fine!! For en herlig kolleksjon:)

    Jeg vil gjerne kjøpe en, sender deg straks en mail:)

  4. Tanja skriver:

    Gud så många och framför allt snygga klänningar!
    Jag tänkte att jag ev. skulle köpa en men det fanns ju så himla många att välja på.
    Jag måste fundera en gång till!

    Jättekul att se! De lär gå åt som smör! 🙂

  5. Camilla skriver:

    Wow! Så fina de är. Grattis till framgången!

  6. heimlaga skriver:

    Så skoj! Jag syr också av och till prästkragar, men är ingen konkurrent till dig. Mina är prästkragar i en mer bokstavlig bemärkelse…
    Fast jag gillade någons förslag att du skulle vara med i svenska project runnaway, det hade varit något att se fram emot!

  7. Jo skriver:

    Åh, vad roligt! Grattis, det är verkligen en bra idé med en hel kollektion! De är ju så fina!

  8. Hello skriver:

    Åh så fina alla är! Men jag kunde välja och har mejlat!

  9. Retro Elephant skriver:

    OJ OJ OJ!!! INTE ILLA! Så många fina klänningar och jag skulle gärna ha köpt en om det hade funnits i min storlek. Kanonfina!

    //Lina

  10. Siri skriver:

    Åh, de är underbara och jag vill gärna ha en eller flera, men får nog vänta till efter maj då jag förhoppningsvis är mer i min vanliga kroppsform utan bebismage. Återkommer…

  11. Y skriver:

    underbara!! och jag hade tokshoppat om det funnits i min storlek

  12. mustafa skriver:

    gött mos rino, ser superfint ut!

  13. Linda skriver:

    vad kul med en Rino-kollektion 🙂 supersnygga klänningar. och jag tycker det är lite kul att det snöar på bilderna för de stora modetidningarna verkar åka till nåt varmare klimat (eller fota typ sommaren innan). känns mer verklighetsanknutet så här 😉

  14. Strömming skriver:

    WOW helt underbara!!! Vilket arbete du gjort och helt underbar klänningar! 😀

  15. Anna skriver:

    Vad roligt! Åh vilka snygga klänningar, blev tokförälskad i Pompejan – men kommer tyvärr inte i en 40/42 ännu. Kanske ska hänga en hemma som morot! 🙂 En storlek större och jag hade inte tvekat att köpa den!

  16. ottopippi skriver:

    Vilken underbar överraskning!!! Skall genast in och kolla!!!

  17. Sara skriver:

    Grattis!! Ser på kommentarerna ovan att jag inte är ensam om att inte passa i ”vanliga” storlekar 😉

    Glädjer mig så för dig!! Kul! Lycka till!

  18. AnKa skriver:

    Åhhh, vad mycket fina klänningar!
    Alla var fina och unika men mina favoriter är Pompeja och Blåklocka. Dem vill jag ha! men det var ju det här med strl.

  19. Majtjho skriver:

    Grattis till dig. Så kul att se alla klänningar i alla underbara tyger. Vill ha alla

  20. Pia skriver:

    Jag ska strax gå in och titta i shopen men det tycks mig som att ditt grepp var uppskattat med tanke på all fin respons du fått.

    Vad är det för byst-, midja och höftmått på en 40/42?

  21. Pia skriver:

    Pompejan var absolut läckrast men min stuss är nog lite för bred.. Lite fundersam dock.. Är måtten du angivit för byst och stuss mätt runtom eller från sidsöm till sidsöm så att säga?

  22. gosi skriver:

    Åhh, så skoj med egen kollektion. Du är så himla duktig så det kommer gå super. Lycka till! Ska kolla i shopen nu på direkten 🙂

Kommentera

