TACK! och en storleksfråga


Tack för alla trevliga mejl och kommentarer jag fått under veckan som gått!

Prästkragarna har sålt över förväntan vilket är jätteroligt!
De första klänningarna har nått sina mottagare och fler är på väg i stiliga rosa påsar.
Hoppas att de kommer att bli vårens och sommarens favoritplagg;-)

”Det damp ned en alldeles underbar klänning i min brevlåda idag!
Jag kommer att vara stiligast på morgondagens partykväll tack vara dig!

…började ett mejl jag fick igår. Härligt.

Och så en fråga:
Flera har hört av sig och sagt att klänningarna är jättefina men att er storlek saknas.
Jag vill, åtminstone försöka, rätta till det. Därför ber jag om hjälp:

1) vilken storlek skulle du önska hos Rino?
2) använder du lösa klänningar i stil med Prästkragen eller föredrar du något med mer markerad byst/midja?

Lämna en kommentar eller mejla mig på ccarina@spray.se och berätta!

PS. Rabatten på Prästkragar fortsätter några dagar till.
Passa på att beställa en!

Shop Rino

Det här inlägget postades i Försäljning och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till TACK! och en storleksfråga

  1. Vet du? Jag har kikat på dina prästkragar jätte länge och önskat jag var smalare så jag fick plats i dom!

    Om dom fanns i storlek 44 eller 46 skulle jag köpa flera direkt. ÄLSKAR DOM!

  2. makiato skriver:

    Jättekul med din lilla shop! Grattis!

  3. Tack själv för allt ögongodis, och för att du frågade 🙂

    Jag är väldigt förtjust i de här två:


    Särskilt den lila, den är helt underbar. Om det funnes en sån i storlek 42 skulle jag inte kunna låta bli…

  4. h skriver:

    är himlans sugen på en klänning, men ammar för tillfället så får avvakta till i höst. prästkragen är jättefin. favoriterna är nog körsbärsblom och den grå. hm, och den prickiga. är även väldigt nyfiken på åkervinda som du visade skiss på för ett tag sedan – gillar klänningar som förlänger halsen och visar/framhäver nyckelbenen. vad gäller storlek tycker jag det kan vara svårt när man är lång – jag har klänningar i allt från 38-44 – så får ta en tur till cissi och selma och prova.

  5. rinosyr skriver:

    schyst! fler synpunkter?

    ja, den har jag visst glömt att visa på bloggen! ska bli H!

  6. Shamu skriver:

    Du lager fantastiske kjoler, så det er helt naturlig at det går over all forventning nå. 😉
    Gratulerer med flott salg og lykke til videre.
    Kjolene dine er kommet for å bli.

  7. Hello skriver:

    Jag gillar både lösare modeller och modeller med mer markerad midja – tillfället avgör vad som är rätt.

    Jag tycker generellt dubbelstorlekar är besvärliga. Både för den som egentligen behöver 40 som för den som behöver 42 – det blir lätt varken hackat eller malet. Och ska det vara så att det ska vara dubbelstorlekar, så känns det som stor risk att 40/42 är för litet, eftersom det ska kunna passa en 40:a också, men 44/46 måste ju bara bli för stort om det ska kunna passa en 46:a också.

  8. rino skriver:

    Tack för ditt svar Hello! Håller med att det ofta är svårt men för just den här modellen har det funkat bra eftersom den inte sitter så tajt.
    Jag har 36 och tycker att 36/38 sitter bra både på mig och på vänner som har 38.
    Har du 42 i byst och rumpa bör en 40/42 passa.

  9. Knitarina skriver:

    Nöjd som sjutton är jag med klänningen jag köpt!
    Inför ev framtida köp kan jag passa på att önska klänningar/tunikor med tydligare midja. Gärna i stl 38/40…
    Ser fram emot fler modeller i Rinoshoppen!

  10. Pia skriver:

    Jag är en 42:a mer eller mindre rakt över så den storleken står högst på min önskelista. Jag väntar tålmodigt 🙂

Kommentera

