”Sista” chansen!

På onsdag och torsdag kommer jag att lämna in mina Prästkragar till återförsäljare.
De kommer att finnas hos Cissi och Selma på Bondegatan i Stockholm.
Dessutom kommer ni att hitta Rino i någon eller några butiker till, jag berättar så snart jag vet!

Är du sugen på en egen Prästkrage – passa på att köpa eller lägga undan en nu!
Fortsatt nedsatt pris fram tills dess.

Till shoppen

Det här inlägget postades i Försäljning och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till ”Sista” chansen!

  1. aleisa skriver:

    vilka underbara klänningar, jag dregglar, MUMS. jag ska mejla lite bilder idag, så du ska kanske välja nåt tyg, vi hörs.

  2. Anna, od Andulky skriver:

    Tusen tack för den fina klänningen! Sitter perfekt! Ska fota och blogga om den så fort jag hinner..
    /Anna

  3. Pia skriver:

    Åh va synd att den prickiga var slut i min storlek men jag väntar spänt på att du fyller på i shopen med fler. Kanske att det dyker upp en ny Pompeja🙂

  4. Maria skriver:

    SKa försöka hitta den butiken på Bondegatan nästa gång jag är i Stockholm. Vore kul att se dina klännningar live och prova.

  5. Hanna skriver:

    Mysig blogg! Riktigt härliga kläder!

    Jag vill tipsa lite om mina symönster som jag säljer på tradera:
    http://www.tradera.com/Retro-Klanning-Monster-Nostalgi–auktion_1635_107930773

    Billiga! 50-60-talsmönster! Oöppnade! Har massor på lager!

    Kramar från Hanna

  6. Johanna Selinder skriver:

    Hej!

    Idag hämtade jag ut min klänning, den är jätte fin och sitter väldans bra.

    Tack så mycket!

    //Johanna

  7. F.B. skriver:

    Hej såg att du gillar secondhand vi ska ha försäljning i odenplan, Hagagatan 23 A den 6 Mars, kl 14:00-16:30 & 7 Mars, kl 13:00-16:00 du kan gå in på vår blogg för mer information🙂

  8. Gerda skriver:

    Åh det tyget är verkligen skitsnyggt!!

    Jag har kikat in här några gånger innan, men nu lägger jag in dig på min bloglista så jag kommer ihåg att kika in oftare =)

    Dina klänningar är verkligen helt fantastiska!

Kommentera

