Livebild från köpare & ny shop-sida

Det kändes smartare att hålla försäljningssidan åtskild från bloggen så nu provar jag med en separat bloggshop.
Några Prästkragar som inte hunnit iväg till återförsäljare får inviga den nya butiken.

Jag planerar att låta det sålda ligga kvar så att sidan också fungerar som dokumentation/inspiration.

Och så till något som jag tycker är jätteroligt!

Det kom ett foto av en glad tjej som köpt en av mina Prästkrageklänningar:-)
De fina tavlorna i bakgrunden har hon gjort själv av 70-tals-tapeter. Bra tips för den som gillar mönster i lagoma doser.

Några har förresten bloggat om sina klänningar!
Kolla Siris Design och Knitarina och GrÖnn
(dessutom syr/stickar de så fint, missa inte!).

Tack!

Det här inlägget postades i Försäljning. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Livebild från köpare & ny shop-sida

  1. Linda W skriver:

    Härligt glad tjej🙂 och jag gillar att se kläder på personer för då ser man hur de verkligen sitter. Jättesnyggt!

  2. aleisa skriver:

    Den tjejen gör rättvisa av dina fina klänningar, vill ha!

  3. Esther skriver:

    Hej og tillykke – Du har vundet i min give away. Sender du mig lige en mail med din postadresse?

    http://www.ildkat.dk/?p=2951

  4. Elin skriver:

    Jättefina klänningar!!
    Man blir hur sugen som helst på att köpa en…

  5. Esther skriver:

    Hej igen

    Knapperne er sendt afsted. Postdamen sagde 2-3 hverdage, så hvis du er heldig når de frem onsdag, ellers må du nok vente til efter påske.

  6. Lycke skriver:

    Superhärlig kjol!!!

    Kram Lycke

Kommentera

