Blogg i vårkläder

Jag har blivit vårfrälst.
Starka färger har nästan varit mitt signum men nu känns alla milda, bleka färger oemotståndliga.

Därför får min färgstarka vinterduva nu stå tillbaka för min senaste klänning/tunika ”Vårmint”. Klänningen är inte hundra klar än men jag älskade den i samma sekund som idén föddes (innan jag ens köpt tyget)…

Det är VÅR!


ps. Listens gröna färg går tyvärr inte att ändra. Jag är lite missnöjd med wordpress stela teman.

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Blogg i vårkläder

  1. Strömming skriver:

    Åh, ser fint ut, ska bli spännande att se den när den är helt klar!!

  2. Fru Jippiyes skriver:

    Mmmmm- polkadotter!

  3. Sara skriver:

    Hej!
    Apropå nya layouten: Jag tror visst att det går att ändra färgen i ditt WordPress-tema. Kolla till exempel här:
    http://www.bigfootwebmarketing.com/2008/05/14/quick-and-easy-changes-to-your-wordpress-theme-change-your-website-colors-in-css/
    Kanske värt ett försök? Men glöm inte att spara originalfilen först 🙂

  4. Pia skriver:

    Dina kläder är alltid så fina så mina förväntningar är höga 🙂

  5. rinosyr skriver:

    Tack sara, det ska jag kolla!
    Tror du att det funkar både i .org och .com?
    Det är flera funktioner jag saknar i wordpress.com, som att ändra bakgrund, visa googlefriends, bilder från nyuppdaterade bloggar etc.

  6. Sara skriver:

    Vet inte om det funkar i .com. Som du säger så verkar det vara en massa funktioner som funkar i .org men inte i .com 😦
    http://en.support.wordpress.com/themes/editing-themes/
    Det kan kanske vara värt att slänga iväg en fråga på ett wordpressforum?
    http://en.forums.wordpress.com/topic/new-to-css-change-background-color
    Lycka till!

  7. intefanny skriver:

    WordPress teman är tyvärr lite trista, men min favorit är vigalance, som jag använder nu, och cutline. Tycker dem är snygga, och dem saknar dessutom grejen som den där ”randen”.

Kommentera

