Dom är här!!!

Mina nya lilla kollektion av Prästkragar – och Solrosor 


Fina, fina, fina! (ja, jag tycker det!)

Solrosen är den nya modellen. Jag premiäranvände en av dem på jobbet idag, älskar den!
Det är verkligen något jag vill med mina klänningar, att de ska funka lika bra på jobbet som att gå ut i. Ett fint litet utropstecken utan att vara uppklätt.

Prästkragarna känner ni till. Nytt för den här gången är att de finns i tre storlekar, 36/38, 40/42 och även några i 44/46 eftersom ni var några som efterfrågade större storlekar. Ni som önskade mindre storlekar kan kolla Solrosorna!
I övrigt samma koncept som förut; fåtal likadana exemplar, vissa retro, andra i nya tyger, vissa helmönstrade, andra diskreta med en färgklick upptill:-)

Solrosen är en somrig singoalla med mycket midja. Finns i 3 storlekar och 3 tyger.
Storlekarna är S, M och L (för storleksinfo kolla shoppen).
Tre basfärger; den varmrosa med orange prickar. Den svartvit-småblommiga som har gröna eller rosa kantband och den rosenromantiska i ljusblått eller ”gräddvit/creme”.

Jag fotar för fulla muggar, lägger ut alla Solrosorna idag.

Prästkragarna kommer eftersom, senast i helgen…

Alla ni trevliga som läser min blogg får såklart chansen att plocka russinen ur kakan även denna gången.
Med sedvanlig premiärrabatt:-)

Till Shoppen!

Självklart behöver du en ny vårklänning:-)

Det här inlägget postades i Försäljning, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till Dom är här!!!

  1. Jag håller med, de är fina, fina, fina!🙂

  2. intefanny skriver:

    Så fina. Gillar nog prästkragsmodellen bäst, solrosfall funkar inte på mina bröst.

  3. Pia skriver:

    Äntligen är dom här! Jiiippiiii🙂 Hemma idag men det här gjorde dagen så mycket ljusare. Jag ska kolla shopen. Vill ha en Rino-klänning, vår eller inte🙂

  4. SiriR skriver:

    Men åh så fine!! Likte denne nye modellen kjempegodt:)

  5. Caroline skriver:

    Åhhh så fina! Jag har beställt en svartvit Solros från shoppen, längtar redan!!!

  6. Strömming skriver:

    Åh, en sån solros skulle jag vilja ha men inte ens L kan jag pressa ner mig i😦 attans! Bort med lite mer post-gravidmage så kanske…. Jättefina allihopa men min favvo var den svartvita!

  7. Kalunji skriver:

    Ja, dom är verkligen supersuper fina.

  8. rino skriver:

    Strömming, nä tyvärr blev storlekarna ganska små… Pga något missförstånd blev midjemåtten mindre än vad som var meningen:-( Synd för jag tror modellen skulle vara fin i större storlekar

    schyst caoline! jag mejlar!

    Pia, Kom solen, kom!

  9. Solig skriver:

    Å så fina!!! Vill ha en rosa, prickig solros! Måste fundera lite på det, borde ju egentligen ta mig tid att sy nåt till mig istället, men det är ju roligt att shoppa också…🙂

  10. citten skriver:

    Åh, så fine de var🙂
    Godt å se litt vårlige klær!

  11. Myssel skriver:

    Men åh! Åh så fina! Jättefin modell.

  12. Amanda skriver:

    Åh nu ska jag beställa. underbart! ska bara bestämma mig vad jag ska ha. fin fin modell den nya😉

  13. AnKa skriver:

    Åh, så fina! Jag måste nog ha en till Rinoklännig till våren😀 det svåra är bara att välja tyg.

  14. rino skriver:

    Amanda och AnKa: Kul:-D

    Solig: ja, själv står jag inför det angenäma problemet att välja vilka (och hur många!) jag ska behålla själv! Och dessutom går jag och spanar på en fröken sötklänning…

  15. malinjohanna skriver:

    Solrosorna är alldeles underbara!

  16. Märkvärdig skriver:

    Vad fina! Du är skicklig. Jag ska äntligen beställa en prästkrageklänning när plånboken tillåter.

  17. anna skriver:

    Vilka söta klänningar!

Kommentera

