Vår-glad

Ni har sett en detalj på min ”header”, och här kommer resten av tunikan som jag kallar VÅRMINT.

Prickar är ju alltid prickar. Och med ett sött band och rosa rosor blir det nästan löjligt vårigt. Och alldeles underbart om ni frågar mig. Tur att det inte är så varmt än så man slipper matcha allt det bleka med sina härligt vita ben;-)

Och Tack!

Tänk vad många som vill vara med i min tävling:-)
Jag blir så glad av varje kommentar.
Det är spännande att se vilka ni är, jag har genom kommentarlänkarna hittat flera – för mig nya – fina bloggar.

Ni som undrat ang att länka eller bli fast följare. Ja, ta det inte alltför bokstavligt. Man kan vara lite kreativ, tipsa på Facebook eller nåt (Google friend connect verkar däremot inte funka). Tävlingen pågår tom måndag.

TACK också till alla er som redan köpt en klänning!
Extra roligt att flera som redan har en Prästkrage hört av sig igen för att beställa en till (eller två!):-)

Fortfarande finns klänningar kvar i shoppen till rabatterat pris för den som är intresserad!

Om rinosyr

Svenskt klädmärke med färgglada klänningar. www.rino.se
Det här inlägget postades i Damkläder, Försäljning, Klänning & kjol. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Vår-glad

  1. Pia skriver:

    Oj, vad fräscht. Älskar blått och vitt. Ursnyggt som alltid – du gör mig aldrig besviken 🙂

  2. Y skriver:

    jättesöt!
    finns det någon prästkrage stl 44/46 i butik som man kan prova?

  3. rino skriver:

    Tack pia:-)
    Y: bor du i stockholm eller göteborg så går det att ordna. Annars kan du köpa på öppet köp från mig.

  4. Malin skriver:

    Hej. Hittade precis din blogg via en vän och det första som slog mig var gud vilka härliga tyger du syr i! Får man fråga vart du köper/hittar dem eller är det en hemlis? Modellerna är också jätte söta och jag önskar dig all lycka till.

    /Malin

  5. rinosyr skriver:

    Malin: Tackar. Tygerna kommer från alla möjliga håll; loppisar, tradera, snälla människor, tygaffärer… Just det här prickiga kommer från ohlssons tyger och ficktyget från en gardin jag fått av en snäll kollega!
    Spännande saker du själv syr! Korsetter skulle jag aldrig våga mig på…

  6. Emma skriver:

    Vilken söt klänning!
    Jag kollar som sagt (säkert 100 ggr!!) din blogg varje dag! De känns alltid så spännande att se vad som finns.. Skulle jag inte haft så ont om pengar just nu skulle jag passat på att köpt en präskrageklänning! Men de går kanske fler tåg.. hoppas jag på! Du är superduktig!
    /Emma

  7. Kalunji skriver:

    Du förtjänar allt beröm och mer därtill. Du gör fina klänningar.

  8. Amanda skriver:

    Åh igår kom min prästkrageklänning och vilken snygg brud jag blev i den 😉 Underbart! Hur länge kommer du att ha rabatt på solrosklänningarna? Jag vill gärna beställa en sån också men kanske rent av vinner en 😉 hihi
    ha det fin fint! Amanda

  9. desfleurs skriver:

    Very nice !! It’s pretty, funny and sexy, exactly what I like !!

  10. Y skriver:

    hej, jag bor en kortare bit från Sthlm, iallafall så att jag åker dit då och då. Jag ska kika på dina återförsäljare och ringa dom.

  11. Sara skriver:

    Åh alltså, vad fin!

Kommentera

