Sista chansen

Fortfarande finns chansen att vara med i min tävling!
Vi kör till imorgonkväll.

I veckan kommer jag att lämna in en hel del kläder till butik så går du i köpatankar är det nu du ska passa på:-)
Nu finns även några söta vårkjolar i ButikRino.

OBS!
Pga av storleksbyte och att jag inte får tag på köpare finns nu Prästkrage ”Skog” (båda storlekarna!), ”Vit prick” (den gröna) och ”Pompeja” åter i shoppen!

Det här inlägget postades i Försäljning och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Sista chansen

  1. skrekk&gru skriver:

    Jeg synes du lager fantastiske kjoler og skjørt! Jeg har lagt deg til min bloggliste så jeg kan følge med på din kreative produksjon!

  2. Pia skriver:

    Den blommiga kjolen är så fin men jag är lite för stor för den.

  3. PinkBow skriver:

    love the polka dress!

Kommentera

