Vinnaren!

Oj, det var inte dåligt vad många det var som ville ta chansen att vinna en Rinoklänning!

Trevliga kommentarer från er som brukar kommentera här (kram till er), från er som läser men inte gett er tillkänna förrän nu (hej!) och så från helt nya människor som hittat hit via länkar på andra bloggar (välkomna!).
Många av er har bloggar som jag brukar kolla, andra bloggar är helt nya bekantskaper för mig. Kanske att jag gör en lista med ett litet urval spännande människor?

Hursomhelst.
Lottdragningen komplicerades av att man kunde ha 1, 2 eller 3 lotter. 275 (!!!) personer valde att delta. När jag numrerat alla extralotter blev det hela 493 lotter.

Använde excelformeln =HELTAL(SLUMP()*(1-493)+493) och fick siffran 52.

Så vinnaren är… Mirre

med bloggen Mirrezz

Grattis till dig! Jag mejlar.
Kolla shoppen och välj en fin klänning (eller kjol)!

Till er andra: tack för att ni ville vara med! Vi ses igen, hoppas jag:-)


Det här inlägget postades i Tävling. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Vinnaren!

  1. kaoz skriver:

    Stort grattis til den heldige vinneren!!!

  2. Gratulerer så mye til en meget heldig vinner!!

  3. hanna skriver:

    Attans! Men grattis till Mirre!!

  4. erica skriver:

    Äsch skrutt oxå :-)! GRATTIS Mirre :-)!

  5. jejja skriver:

    Typiskt =) Men jag förstår att det var många som ville tävla om dina helt underbara klänningar. Ett stort grattis till vinnaren =)

  6. Strömming skriver:

    Grattis till Mirre! Vilken enorm uppslutning men det är klart, dina klänningar är helt fantastiska! 😀

  7. Sara skriver:

    Grattis till Mirre! Håller tummarna för fler tävlingar istället. 😉

  8. Helena skriver:

    Grattis till Mirre!

  9. Beata skriver:

    Grattis till vinnaren! Lite avundsjuk blir jag, klänningarna är jättefina!

  10. rino skriver:

    Tack hörrni. Jag får väl ha en ny tävling lagom till höstkollektionen;-)

Kommentera

