Tygshopping

Råkade stöta på en webshop med lite retro- japansk import-stuk. Den var iaf ny för mig så Gaga Fabrics är ett litet helgtips för den shoppingsugne. Priserna är per halvmeter och ibland tom kvartsmeter, men det hamnar på £11 per meter + frakt £6-14 beroende på köpsumma. Och eftersom det är eu slipper man tull.


Lite söta tycker jag.

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Tygshopping

  1. Therese skriver:

    Alltid bra med shoppingställen så man kan variera.

  2. Sara skriver:

    ja kanske man ”råkar” hamna där…

  3. Tanja skriver:

    Tack for tipset! 😀
    Fast kanske ändå inte för när jag surfade in där såg jag tyger som jag bara mååååste beställa. Suck! Min plånbok hinner aldrig fyllas, den bara töms hela tiden. 😉

  4. webby skriver:

    Jag har ett par tyger(inte retro) från Japan som min dotter skickade till mig under tiden hon bodde där. Först tänkte jag att de skulle passa till lappteknik, men va sjutton… de kanske kan bli häftiga på ett klädesplagg också.
    Du inspirerar, tack för det!

  5. Mina Widding skriver:

    Åh, supersöta! Gillar särskilt de med ugglorna.
    Och ja, den skivan med Echo & the Bunnymen är ljuvlig. 🙂

  6. karin skriver:

    jättehärliga tyger. när barnbidraget kommer…jag ska precis börja sy så kanske borde jag iofs tänka mig för och göra mina första misstag i gamla lakan eller liknande…

  7. Tanja skriver:

    Hej igen!

    Jag ska nog slå till på något liknande!
    Kostade den runt 2000 kr eller vad ska man sikta på?
    Vi får se vad jag hittar men jag vill verkligen ha en, känns som att man behäver det om man ska sy ”vuxenkläder”. 😀

    Vore jättekul om du vill köpa en klänning! 😀
    Tyvärr är mitt pirattyg slut men den som jag redan har sytt med svart baksida finns kvar (stl: 92) så det är bara att maila om du vill ha den.
    Priset är 150 kr (inkl. frakt).

    Ha det så bra!

  8. Tri & Mar skriver:

    Jättefina tyger! Det är så roligt med något annorlunda som inte alla har.

Kommentera

