Rino ♥ Gbg

Nu finns Rino att köpa i Göteborg!
Välkommen:-)

Butik Kubik, Tredje Långgatan 8.
Mån-Fre 12.00-18.00, Lördag  12.00-16.00
Det här inlägget postades i Försäljning. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Rino ♥ Gbg

  1. Helena skriver:

    Åhhh vad roligt!!!! Jag bodde i huset precis bredvid butiken när jag bodde i Götet i slutet av 90-talet. Då var det ett galleri där och sen en chokladbutik. Kul att se:) Måste vara häftigt att få sälja sina alster i såna här trevliga butiker!

  2. rino skriver:

    jag har faktiskt inte besökt butiken än… men idén är fantastisk. Kreativa människor med gemensam ateljé och butik, vilket drömjobb…

  3. Amanda skriver:

    Hej hej! Var har du köpt blomman som du ha stansat ut på ditt visitkort du skickade med min klänning.

  4. Amanda skriver:

    åh kul med rino i gbg ;)grattis 😀

  5. karin skriver:

    ska kila dit!!!

  6. Caroline skriver:

    Grattis gratis till ny butik!!!

  7. Strumpetossa skriver:

    Jippi!! Äntligen kan man hitta dina klänningar här i götet, måste genast dit! 😉

  8. Mina Widding skriver:

    Kul att du säljer där nu! Har sålt där ett tag, men det verkar inte gå så bra för mina väskor så… Jaja, that’s life.

  9. Flaming Fiona skriver:

    Ytterst stiligt! Kan inte få nog av röda klänningar med vita detaljer, har säkert fem stycken snarlika haha.

  10. Emster skriver:

    Hur snygg var inte den där klänningen då!! Perfekt passform!

  11. mustafa skriver:

    vad kul! dina klänningar är välkomna till götet!

  12. rinosyr skriver:

    tack mustafa, alltid kul med livstecken från dig:-)

  13. Lisa skriver:

    Vilken jättemysig klänning. Jag gillar verkligen färgkombon. Synd att man inte kommer i den storleken…
    /Mojebarn

Kommentera

