Vinnarklänningen

Mirre som hade turen på sin sida i Vinn-en-Rino-tävlingen valde efter en del vånda en cremefärgad Solros.

”den finaste jag haft…” skriver hon på bloggen….

Kolla även Signe mitt i livet (jag har lånat en av bilderna här th) som matchar sin bruna Prästkrage med en vacker egenstickad sjal!

Det här inlägget postades i Tävling. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Vinnarklänningen

  1. citten skriver:

    Skjønner godt hun valgte den, den er nydelig!

  2. Bella skriver:

    En hög frågor;)

    Hur tänker du med prissättning? Dina klänningar är ju ganska billiga för att sy dem själv? Är tanken att du ska leva på det här eller att du har det som hobby?
    Har du F-skatt/eget företag och betalar moms på utpriset? Är tygerna väldigt billiga? Hur lång tid tar det för dig att sy en klänning? Säljer du på kommision i butik eller dubblar de med 2,5/2,7?

    Bara undrar…

  3. martina skriver:

    här sitter jag och lugnt sappar lite på tv. slå förbi ”det kungliga bröllopet” på svt1 och vad ser jag där? jo minsann en rinoklänning! så roligt och den är så otroligt fin! du e kanonduktig! önskar jag hade råd till en egen… du får kolla in programmet.
    ha det fint!

Kommentera

