Rea!

Ursäkta ett reklaminlägg men nu är det REA på mina Solrosklänningar

Kolla ButikRino!

Det här inlägget postades i Försäljning och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Rea!

  1. Maria skriver:

    Den där prickiga är jag kär i!

  2. Pia skriver:

    Hej Rino,
    Du är ju en kändis 🙂 Ser en av dina klänningar på TV nu ikväll. I programmet ”Det kungliga bröllopet” så har en av nyhetsankarna en av dina klänningar på sig. Ursnyggt!

  3. rino skriver:

    å tack att ni berättar, det verkar inte ha kommit upp på svtplay än men jag håller utkik!
    VAD KUL:-D

  4. Pia skriver:

    http://svtplay.se/t/104697/det_kungliga_brollopet

    Du hittar avsnittet under Program A-Ö på svtplay och sedan klicka på Det kungliga bröllopet

    Det ser ut som det är klänning Solros Rosa ”Unikko”

  5. Sandra skriver:

    Jag såg programmet och tänkte ”men den där klänningen känner jag igen. Det är ju Rino!” Då hade jag rätt alltså! Grattis, det är inte alla som får sina alster visade i tv!

Kommentera

