Rino ♥ Kungabröllopet?

Jag är med i teve:-D

Ni som ”missade” kvällens avsnitt av Det kungliga bröllopet bör genast klicka sig fram till SVTPlay och kolla när Linda Nilarve (programledare för nåt ekonomiprogram) ger spartips till kungafamiljen iförd en Rino-klänning!

HÄR finns länken. Klänningen dyker upp första gången 13 minuter in i programmet.


Linda Nilarve i Prästkrageklänning med hovreportern Sten Hedman och Ebba von Sydow.

Tack Pia och Martina som uppmärksammade det åt mig!

Om rinosyr

Svenskt klädmärke med färgglada klänningar. www.rino.se
Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

39 kommentarer till Rino ♥ Kungabröllopet?

  1. Kalunji skriver:

    hahaha, gud va häftigt!

  2. MalinJohanna skriver:

    Vad kul, grattis!

  3. Maria skriver:

    Men så kul! Vilken ära att hon valde just din klänning att ha på sig i TV.

  4. Caroline skriver:

    Häftigt häftigt!!!! Dessutom, jag blir lite xtra impad, eftersaom JAG också är lycklig ägare till en Prästkrage Unikko, som jag stormtrivs i!!!! Grattis grattis till uppmärksamheten!

  5. Beata skriver:

    Superkul! Grattis!

  6. Emma skriver:

    Så himla kul!!! De är ju inte så konstigt att hon använde den där.. För den är ju så himmelens fin!!

  7. SiriR skriver:

    Wow, så utrolig gøy!!
    Stort grattis til deg for dette, du er så utrolig flink!!

    Hadde på meg min fine grønne prestekragekjole på fest forleden, og fikk mange fine kommentarer på den:)

  8. Jessica skriver:

    Jag såg programmet och sa direkt till min man att det var en Rinoklänning. Han tittade lite konstigt på mig tills jag förklarade vad jag menade. Jätteroligt att ditt alster kom på tv. Verkligen reklam.

  9. Lilla Gryn skriver:

    Men vad roligt!! GRATTIS!!
    Jag såg programmet och tänkte just på att hon hade en fin klänning.
    Men inte visste jag att det var en Rino. Häftigt!

  10. Anna, od Andulky skriver:

    Stort grattis!! Förstår att hon har den i TV, de är ju grymt snygga!!
    /Anna

  11. Liza skriver:

    Coolt! Vad skoj! Grattis!

  12. Vibeke skriver:

    Så gøy! Gratulerer 🙂

  13. Silje skriver:

    Grattis! Faktisk har din Prästkrage Pompeja redan varit på norsk TV2 i mars, då jag bar den i ett möte hos norska näringsministeren. Jag försøkte gömma bort mig i ett hörn, så jättebra reklam var det förstås inte… Silje

  14. klaramedk skriver:

    Stort grattis!!

  15. Strömming skriver:

    Oj så skoj! 😀

  16. Linda W skriver:

    men shit, så häftigt! Du måste ju vara überglad över detta 🙂

  17. mirre skriver:

    oj vad kul! Ja dina klänningar är verkligen underbara! =)

  18. Jennie skriver:

    Men oj så kul att få synas i TV, grattis!!

  19. makiato skriver:

    Jättekul! Så bra reklam för dina klänningar!

  20. Charleston skriver:

    Jag såg det direkt och tyckte det var så häftigt för dig! Undrade också om det är någon du känner eller om hon är en ”webb-köpare” Stort Grattis! 🙂

  21. duBedåre skriver:

    Grattis!! Utrolig gøy! Og velfortjent, du syr herlige kjoler!

  22. aYeliqa skriver:

    Vad kul!!!
    Det är ju helt klart beviset på att dina känningar är något utöver det vanliga 🙂

  23. Y skriver:

    vilken ovanligt välförtjänt reklam!!!

  24. fante skriver:

    Jättekul 🙂 Grattis!

    (Tyvärr kan jag inte titta på inslaget då det inte visas utanför Sveriges gränser … Grr.)

  25. kattching skriver:

    grattis! va roligt!!

  26. dorabella skriver:

    Superhäftigt!!

  27. rinosyr skriver:

    silje: norska näringsministern minsann, coolt! vad mycket spännande mina klänningar får vara med om:-)
    caroline: ja, jag tänkte först att det kanske var du, men hon måste ha köpt klänningen i butik. Det fanns 3 stycken såna klänningar.

    Tänk att flera såg och kände igen den:-)
    Det var verkligen häftigt (och otippat).

  28. Majtjho skriver:

    Fan va kul för dig. Grattis!!! Hoppas det blir fler ”Rinosar” framöver i tv.

  29. Sofia skriver:

    Åh, vad häftigt! Men det är inte så konstigt med tanke på att dina klänningar är så fina. 🙂

  30. Pia skriver:

    Du bara måste fira det på något sätt för dig själv 🙂 Jag inbillar mig att TV är noga med vad de, som är med i programmen, har på sig för att det ska göra sig bra i rutan. Den här klänningen klär Linda jättebra och det är definitivt ett erkännande för dig att TV accepterat hennes klädval

  31. Bella skriver:

    Va kul! Grattis! Hoppas det ger många nya kunder…

  32. Kristina skriver:

    Så otroligt kul! Dina klänningar är sååå vackra och hoppas du får fler nya kunder! Jag går in här ibland och drömmer tills jag gått ner i vikt och kan unna mig en av dina helt underbara och unika klänningar!

  33. Linda skriver:

    Oj! Vilken bra reklam! Och så fantastiska klänningar du gör, ska ha dig i åtanke nästa gång jag är på jakt efter något nytt 🙂
    Linda

  34. rinosyr skriver:

    Tack alla, det känns lite stort faktiskt.
    Pia, tack:-) jag har haft stressigt i veckan men till helgen får jag hitta på nåt sätt att fira:-)

    Synd bara att mitt märke inte syns nånstans…
    Jag får skaffa en blaffig sportlogga nästa gång;-)

  35. Signe skriver:

    Där är ju min klänning, tänkte jag när jag såg det. Grattis!

  36. Anneli skriver:

    Coolt, då är man i gott sällskap!!!

Kommentera

