Några bilder till…

…på en mer påklädd Svan.

Ibland är det kul med kläderna i ett sammanhang. Inte för att min brevlåda är nåt vidare sammanhang men jag vill försöka få lite mer ”på riktigt-bilder” i bloggen.

Det dök upp en ledigt-dag idag så snart kommer (ännu) en variant på svan/svala-klänningen;-)
Den gamla svanen provades av en med min storlek fast andra former och den satt inte bra på henne så jag har övergett den modellen (igen!).
Den nya känns bäst hittills, men det är fortfarande några grejer jag vill ha annorlunda. Såklart.

Och så en ratad bröstlapp från svanklänningen. Den dyker nog upp i något annat sammanhang vad det lider.

Vill hinna allt NU!

Det här inlägget postades i Klänning & kjol. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Några bilder till…

  1. Märkvärdig skriver:

    Åh jag gillar svanen! Håller med dej om att det är fint med ”på riktigt bilder”. Jag är extremt dålig på det och har allt att vinna på finare foton. Utomhus brukar bli fint också.

  2. jejja skriver:

    helt underbara fågelklänningar =)

  3. Therese skriver:

    Har ingen gode forslag til deg, men må bare få si at jeg likte denne kjolen helt utrolig godt! Flott design og flotte farger og detaljer!

Kommentera

