Sommar!

Äntligen blev det sommar på riktigt.
Sommar = klänning och bara ben.
Eller varför inte kjol?
Inte det mest perfekta jag sytt men somrig så det förslår.

Strl 36 ca.

GLAD MIDSOMMAR!

Nu blir det en vecka utan symaskin för min del.
Får kompensera med mycket sommar.

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Sommar!

  1. SiriR skriver:

    Åh, så friskt og fint skjørt!

    Ha en fin uke uten symaskinen, og nyt sola:)

  2. Herlig sommerlig skjørt! God ferie, symaskinen venter så lenge den må. Og det er jo ofte ikke så lenge hos ”sånne som driver og syr og blogger om det….”

    Jeg syntes nesten det var litt rart å være på ferie uten en eneste nål el tråd, eh symaskinprosjekter.

  3. aleisa skriver:

    Allt dina händer rör är lika fin och unik. Kram!

  4. Pia skriver:

    Mycket söt kjol.

    En vecka utan symaskin – det har jag också ibland – men alltid lika ofrivilligt 😦

  5. Mia/JuMel skriver:

    Hej! Grattis du har vunnit min tävling! Hör av dig till mig så ska vi se om vi kan hitta något tyg som är lämpligt till din son. Fin kjol du har sytt, den ser verkligen sommrig ut:)/Mia

  6. Cajsa skriver:

    Ja,. 🙂 tack snälla du.. 🙂

    Skulle du vilja vara snäll och rösta än gång till på min söta bild. 🙂

    http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

    Tack på förhand.. du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag.. 🙂 ❤

  7. Pia skriver:

    Hoppas du snart kommer tillbaka till din symaskin. Jag är säker på att den saknar dig jättemycket 🙂

  8. Signe skriver:

    Hej! På min blogg finns också en rinoklänning som firade midsommar och alla tyckte den var jättefin :).
    //Maria

  9. felicia skriver:

    Det låter som en härlig midsommar! Kan du inte berätta lite mer om rinoklänningar? Eller det kanske du gjort tidigare?

Kommentera

