Bröllopsbilden!

För er som blev nyfikna på bröllopsbilden så kommer den här!

Armband från Theresa Widjeskog som står för ”ett återvinningstänkande i både materialval och innehåll”.
Glasblommor från Ramnäs Glashytta som bara blåser i återvunnet glas.
Brudklänning från Rino, Prästkrage i återvunnet tyg.
Bröllop i trädgården.

Kan det bli bättre?

PS. Bruden äger förresten inte mindre än 3 rinoklänningar:-)
Det här inlägget postades i Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Bröllopsbilden!

  1. Rockefår skriver:

    Dette må man kunne kalle ”å leve som man lærer” – miljøvennlig!

    Tydeligvis en meget bevisst brud i en flott brudekjole.

    Det er et stort kompliment til deg at hun har tre kjoler og også gifter seg i en!

  2. ottopippi skriver:

    Jättefint!!!!

    Armbandet också…. blev nyfiken… ska kika in…

  3. Helena skriver:

    Läckert!!! Häftigt tema på bröllop…vilka annars kan bli lite för mycket enligt min smak:) Återvinning rules!!! Bruden verkar vara ett smått Rino-freak;) Kul!!!

  4. aleisa skriver:

    YES; en sång till friheten, åhhhhhhhhh, jag kan inte mer än bli glad och tackar naturen för den här bild. UNDENBART!

  5. Moi! skriver:

    Jättefin klänning! Jag är också så jättenöjd med min Rino klänning som är välanvänd denna sommar! Trots att det var mitt andrahandsval tygmässigt (pga storleksmissen) så är jag så nöjd!!! Tack!

  6. Henrietta skriver:

    Vilka underbara klänningar du syr!

Kommentera

