Moi! Och Rino-matchade smycken

I våras köpte Moi! en Prästkrageklänning av mig.
Visst är färgen perfekt på henne?
Se mer på hennes blogg.

Häromdan fick jag ett mejl från AnKa som gjort egna armband och örhängen till några Rino-klänningar hon köpt.
Se här
hur fint hon lyfter fram klänningarnas färg och stil i sina smycken:-)

Det här inlägget postades i Damkläder, Försäljning, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Moi! Och Rino-matchade smycken

  1. majsan skriver:

    ´Hej du jag är ett stort fan av dina underbara klänningar.
    Måste ta och beställa en nu känner jag..=)
    mvh
    Majsan

  2. majsan skriver:

    En fråga till bara..Eftersom dom går åt som smor i solsken..Kan man beställa en eller hur funnkar det??
    Skulle vilja ha en riktig färglad klänning..
    mvh
    Majsan

  3. rinosyr skriver:

    Tack:-D Jag syr inte på beställning just nu men håll utkik på bloggen – efter sommaren kommer en massa nytt.
    Färgglatt blir det definitivt!

  4. miiaoo skriver:

    Så snyggt! Kul med kreativa människor som förhöjer intrycket av dom snygga klänningarna ytterligare!

  5. dorabella skriver:

    Duvtyget är verkligen fint, dina klänningar likaså.
    Duvtyget finns i brunt också har jag sett!

  6. Lotten skriver:

    Underbart fin klänning, den hade man kunnat gifta sig i! : )
    Du tror inte att lite spets i halsen också hade blivit fint?

Kommentera

