Singapore

Jag fick överta ett linne som en kompis köpt i Singapore.
Sydde på ett tyg i fantastiska färger och vips – en klänning!
Eller vips och vips, smocken bak gjorde lite ankstjärt som jag måste komma på nåt smart sätt att få bort.

Kul ändå.

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Singapore

  1. Kalunji skriver:

    smart, säger jag!

  2. aleisa skriver:

    Vad superfint! jag bil prova det!

  3. aleisa skriver:

    hehe, jag menar vill, för bil har jag inte, LOLOL, mitt svenska blir ännu värre efter kl 00.00, måste gå sova, eller hur?

  4. TvåÄndsStickan skriver:

    Vilken underbar blogg och vad fina kläder. Har ”bara” kollat in ”första” sidan ner till inlägg ”Svala” men kolla mer sen.
    Den röda klänningen är bara helt UNDERBART fin.
    Vilken dag som helst så kommer jag att göra reklam för dig på min blogg om det är OK för dig!

    Mvh ¤TvåÄndsStickan

  5. Hej! Kul att du vill vara med i min lilla utlottning! Återvinning är roligt. Jag gillar din kreativitet och din stil på det du syr. Tygerna är alltid fantastiska!!!

    Kram, Outi

Kommentera

