Säsong 8!

Äntligen:-)
Project Runway är igång igen i USA!
Jag har precis sett första avsnittet och det känns lovande. Trots Heidis osmickrande frisyr och att jag gillade förloraren betydligt bättre än den hyllade vinnarklänningen. Men Tim Gunn är alltid toppen:-)

Tyvärr går avsnittet inte att se på hemsidan utan måste laddas ner från annat håll men deltagarnas portfolios är inte fy skam heller…
Hösten är räddad!

*för den löjligt inbitne finns mycket att ladda ner om man letar… vad sägs om PR Australia, PR Canada, Project Catwalk (UK), Designerspirene (Norge) och PR Korea (går att få med engelska undertexter)? Det är iaf dom som jag – eller rättare sagt min snälle sambo – har hittat. Men enligt wikipedia finns många fler!

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Säsong 8!

  1. aleisa skriver:

    Bra! Jag ska kolla! Jag undrar om min dröm att den svenska versionen med dig som deltagare, kommer i uppfyllelse, jag brukar vara ganska psyko och lyckar med drömmarna.

  2. Jo skriver:

    Åh, äntligen! Hoppas att det kommer på svensk tv snart, jag är så kass på att hitta dem på nätet. PR är ju bästa tv-serien ever!😀

  3. Mia skriver:

    Tack för tipset det är verkligen kul. Jag är inte så duktig på datorer men maken kanske kan hjälpa mig så jag kan titta på det. Även om han själv inte tycker att det är så roligt att titta på. Men det kanske hinner komma i repris på tv innan.

  4. susanne skriver:

    alltid lika roligt när man hittar likasinnade, som gillar PR.
    vilka fina kläder du syr, alltid lika roligt att besöka din sida
    susanne

  5. miastick skriver:

    Hurra! Jag älskar den serien, ska genast leta rätt på den🙂

  6. Ida Victoria skriver:

    Hurra, takk for påminnelsen! Jeg elsker den serien, men skulle ønske de kunne ha litt mindre fokus på intriger innad i gruppen.. Men selve designdelen av det er veldig spennende å følge med på!

  7. rino skriver:

    instämmer! Den värsta jag sett var den brittiska. Sluddriga samtal kl 3 på natten och deltagare så bakfulla att de har svårt att arbeta… då kan man lika gärna se vilken big brother som helst

    jamen tänk dig Aleisa vad Michael Kors skulle säga om mina påslakan… hu

  8. Åsa skriver:

    Tack för påminnelsen! Och för tipset om PR Korea, den har jag missat. Övriga har jag sett MASSA gånger. Ligger kvar i datorn allihop.

    Brukar utmana mig själv med samma tävlingsmoment som deltagarna får.

    Det vore en rätt skoj idé för alla sömnads-/designerbloggare?!

  9. rinosyr skriver:

    ha, vad kul (och ambitiöst!) Du måste lära dig massor!

    Tyvärr har jag inte kvar alla korea i datorn men åtminstone de sista avsnitten har jag kvar om det skulle va så…

Kommentera

